


Verder heb ik de bodemplaat ingelast, op deze foto's is het nog niet helemaal afgewerkt, maar kun je wel goed zien wat het verschil is tussen voor en na! Weet nog niet helemaal zeker of het de 40€ per stukje bodemplaat en de enorme berg werk waard is, maar dat weet ik pas zeker als hij straks op z'n bek ligt!


Vorige week maandag heb ik mijn ENORME lijst met onderdelen naar Keverland gemaild met de vraag of ze het voor me konden bestellen... Dinsdag rond het middaguur werd ik al gebeld met de melding dat alles klaarlag, sweet! Naast een berg nieuwe onderdelen zat er ook een hoop oud spul bij als logo's op voorklep, claxondop, ovaaltank, koplamproosters, 12V 90mm dynamo (YEAH!), ovaal contactslot etc. Kudo's voor Keverland dus! Helaas wil ik als originaliteitsfreak natuurlijk wel origineel spul hebben of zo goed mogelijke repro. Dat betekent dus al 84€ per wielremcilinder, wtf! Ahwell, als je alles nieuw koopt weet je tenminste zeker dat het allemaal goed is, zullen we maar zeggen.
Ohja, ook de airride is besteld. Het wordt een set met airshocks voor en achter van Volksprojects. Ook hiervoor geldt: kost wat, maar dan heb je ook wat! Airride zal met centrale stuurstang worden uitgevoerd zodat de stand van de wielen hoog of laag altijd hetzelfde is. Ben benieuwd!
Cheers!
No comments:
Post a Comment